Hafta | Konu | Ön Hazırlık | Dökümanlar |
1 |
Kariyer tanımı, kariyer Planlaması ve Yönetimi nedir?
|
|
|
2 |
Kariyer Planlama ve Kariyer Gelişimi, modelleri.
|
|
|
3 |
Kariyer safhaları : Kişisel tercihlerini bilmek
|
|
|
4 |
Dünyadaki kariyer eğilimleri
|
|
|
5 |
Kariyer kuramları
|
|
|
6 |
Özgeçmiş, kapak yazısı ve teşekkür mektubu hazırlama yöntemleri
|
|
|
7 |
İş dünyasının yeni mezunlardan beklentileri
|
|
|
8 |
Ara Sınav
|
|
|
9 |
Etkileyici bir iş görüşmesi nasıl yapılır? Mülakat teknikleri ile ilgili bilgiler
|
|
|
10 |
Özgeçmişin nasıl doldurulacağını öğrenmek. İnternet aracılığıyla iş başvurusunda bulunmayı ve şirketlerin web sayfalarındaki iş başvuru formlarının nasıl doldurulacağını öğrenmek.
|
|
|
11 |
İşe yerleşme ve Örgütsel kariyer planlamasının birey ve organizasyon açısından kariyer yönetimi,
|
|
|
12 |
İnsan kaynakları yönetiminde kariyer planlamasının yeri, çalışanların, yöneticilerin ve İK uzmanlarının kariyer yönetimindeki rolleri
|
|
|
13 |
Kariyer planlama sorunları, özel durumlar: ileri yaştaki çalışanlar, her iki ebeveynin de çalıştığı aileler, kariyer platosu, becerilerin eskimesi, sınırsız kariyer.
|
|
|
14 |
Kariyer planlaması sürecinde: sınavlar, dil becerileri ve mesleki yeterlikler üzerine programların tanıtımı
|
|
|