ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ - Programı Bilgileri   
Dili Türkçe
Süresi (Yıl) 2
Azami Süresi (Yıl) 4
Kontenjanı
Staj Durumu Var
ÖSYM Tipi SAY
Program İçeriği

Çağrı  Merkezi  Hizmetleri  Programımızın amacı ; Türkiye’de hızla büyümekte olan çağrı merkezi sektörünün gelişimine katkıda bulunmak, faaliyet ve etki alanını genişletmek için, gerekli deneyimi kazanmış, ikna kabiliyeti güçlü, iletişim becerisi yüksek, nitelikli işgücü yetiştirmektir.

Prrogramımızda ;Çağrı Merkezi Hizmetleri alanında temel düzeyde bilgilere sahip, uygulama ve davranışlarında Çağrı Merkezi Hizmetleri alanına ilişkin edindiği bilgileri kullanma, Çağrı Merkezi Hizmetleri alanına ilişkin bilgileri analiz etme, yorumlama ve değerlendirme, uygulamada karşılaşılan ya da öngörülemeyen sorunlar için ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme, Çağrı Merkezi Hizmetleri alanı ile ilgili edindiği bilgi ve beceriler düzeyindeki düşüncelerini ve önerilerini ilgililere yazılı ve sözlü olarak aktarabilme, Çağrı Merkezi Hizmetleri alanının gerektirdiği bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme becerilerine sahip  bireyler yetiştirmek üzere Türkçe bir eğitim programı uygulanmaktadır.

Bölüm Başkanı
Öğr.Gör. Yasemin KERVANCIOĞLU
Tarihçe
Bölümümüz 2016 yılında açılmış, 2017 yılında öğrenci alımına başlamıştır.Halen eğitim vermeye devam etmektedir
Kazanılan Derece
Önlisans
Kabul Koşulları
Ülkemizde, üniversitelere giriş için Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından yapılan sınavda başarılı olmak gereklidir.
Üst Kademeye Geçiş
Önlisans derecesine sahip mezunlar, Dikey Geçis Sinaviyla, YÖK’ün belirledigi kriterlere göre lisans programlarina geçis yapabilirler.
Halkla İlişkiler
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
Halkla İlişkiler ve Tanıtım
İletişim
İletişim Bilimleri
İletişim Sanatları
İletişim Tasarımı ve Medya
İnsan Kaynakları Yönetimi
İşletme
İşletme Bilgi Yönetimi
Lojistik Yönetimi
Medya ve Görsel Sanatlar
Medya ve İletişim
Reklamcılık ve Halkla İlişkiler
Teknoloji ve Bilgi Yönetimi
Yeni Medya
Yeni Medya ve Gazetecilik
Yeni Medya ve İletişim
Yönetim Bilişim Sistemleri
Mezuniyet Koşulları
120 AKTS kredisini tamamlayan, bu 120 AKTS’nin 30 AKTS’sini seçmeli derslerden tamamlayan ve 4.00 üzerinden en az 2.00 agirlikli not ortalamasini saglayan ögrenciler önlisans derecesi almaya hak kazanirlar.
Mezun İstihdam Olanakları
Programdan mezun olan Çağrı Merkezi Meslek Elemanları;
• Özel sektördeki tüm firmaların çağrı merkezlerinde çalışabileceklerdir.
• Emniyet, sağlık, vergi gibi konularda faaliyette olan kamu sektörü çağrı merkezlerinde çalışabileceklerdir.
• Özel ve kamu sektöründe faaliyette olan bankaların çağrı merkezlerinde çalışabileceklerdir.
• Halkla ilişkiler ve iletişim görevleri ile birlikte yürütülen ve müşteri ile yüz yüze ya da telefon yolu ile bağ kurmayı gerektiren diğer görev ve pozisyonlarda da istihdam olanakları mevcuttur.

Ölçme ve Değerlendirme
Her yarıyıl bir vize ,bir final sınavı olmaktadır. Vize sınavının ağırlığı % 40, final sınavının ağırlığı % 60 'dır. Öğrenciler dönem sonunda başarısız olduklarında bütünleme sınavı haklarını kullanabilirler



https://obs.gantep.edu.tr/oibs/bologna/progAbout.aspx?lang=tr&curSunit=10858